|
Movimenta
|
 |
« Gepost op: 23-05-09, 03:26:57 » |
|
Lieve capoeiristas,
Woensdagavond is Veerle aka Ondinha overleden.
We hebben hier geen woorden voor.
Dinsdag aanstaande wordt ze begraven.
Morgen zullen we tijdens de training met elkaar bijpraten. Dan is er ruimte de rouwkaart te bekijken en kun je, als je wilt, het adres opschrijven om Maarten en de familie medeleven te betuigen. Iedereen is uiteraard welkom.
Het spijt me dat ik dit zo op het forum zet en jullie dit op deze manier moeten vernemen. Maarten heeft ons gistermiddag gebeld en nu zijn wij vanuit Balanca Groningen mensen aan het bellen maar hebben natuurlijk lang niet van iedereen een nummer.
Adres en tijd morgen: 16:00 uur, Folkingedwarsstraat 16 in Groningen. Met het ov: vanaf het station de Museumbrug (recht tegenover het busstation) over en rechtdoorlopen tot café de Pauze (aan je linkerhand). Daar linksaf daar vindt je de sporthal. Mijn email: wbkoetsier at hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiramisu
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 23-05-09, 06:47:07 » |
|
Dit is inderdaad treurig nieuws. Ik leef met de familie van veerle mee. Kun je ons vertellen hoe dit is gebeurd?
|
|
|
|
|
|
"o que faço brincando, você não faz nem zangado: não seja vaidoso, nem precipitado"
|
|
|
|
marjoLein
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 23-05-09, 07:26:48 » |
|
Triest nieuws.. Stekte gewenst voor de familie en vriend van Veerle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Movimenta
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 23-05-09, 09:18:03 » |
|
Veerle is ingestort toen ze op bed wilden. Reanimatie mocht niet meer baten. Het is nog onduidelijk wat er precies is gebeurd.
Als we meer weten laten we dat natuurlijk weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiramisu
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 24-05-09, 11:03:08 » |
|
Namens de c4real crew betreuren wij deze gebeurtenis, onze gedachten gaan uit naar de familie, vrienden en mede capoeirista's van Ondinha.
|
|
|
|
|
|
"o que faço brincando, você não faz nem zangado: não seja vaidoso, nem precipitado"
|
|
|
|
Congo
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24-05-09, 08:58:24 » |
|
Que vc agora nos bracos do Deus. que tua alma fica agora nas felicidades com Deus.
|
|
|
|
|
|
Congo, cabelo de rasta, bate coracão, tem a capoeira no sangue e é motivado pelo emocão. O ritimo do atabaque, o som do berimbau, quem não sente minha capoeira, fica longe meu irmão
|
|
|
|
Espirito forte
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24-05-09, 09:43:26 » |
|
obrigado
|
|
|
|
|
|
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it
|
|
|
cabeludoGCB
Newbie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25-05-09, 06:52:00 » |
|
Afschuwelijk nieuws, voor zo'n treurige gebeurtenis schieten woorden altijd tekort. Ook ik wens alle nabestaanden sterkte  Ik zal waarschijnlijk niet bij de herdenkingsroda aanwezig kunnen zijn, maar in gedachten zing en speel ik mee...
|
|
|
|
|
|
A roda já começou, sinto o corpo arrepiar Entra nessa energía Capoeira Brasil vai passar!
|
|
|
Rahiela
Global Moderator
Hero Member

Geslacht: 
India
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25-05-09, 08:55:38 » |
|
Ik heb het verschikkelijkenieuws ook mogen vernemen. Het heeft me zeer getroffen. Veerle is een van de eerste meest trouwen en actieve leden van C4R geweest, en een geweldig capoeirista. Ze steunde ons in de organisatie van MDC en alle andere intitatieven met betrekking tot capoeira verbroedering.
7 juni zal ik ook zeker aanwezig zijn als capoeira4real-crew, organisatie van MDC, als GCB lid, als capoeirista en als vriendin.
Adeus amiga...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paturi
Global Moderator
Sr. Member

Geslacht: 
-- spreek uit als pattoeRIE --
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25-05-09, 10:19:40 » |
|
Ik word hier even stil aan de andere kant van de wereld. Kreeg bericht via Hyves, daarom dat ik hier weer even langskom. Damn, ze was zo'n vrolijke meid met een groot enthousiasme. Vaak genoeg met haar gesproken op festivals enzo en altijd optimistisch. Ik kan helaas niet bij de roda zijn, maar vanuit het Midden Oosten wordt er ook gerouwd.  Jogar para memorizar uma pessoa bonita.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frank
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25-05-09, 05:05:34 » |
|
Wat verschrikkelijk! Ook mijn medeleven voor alle familie, vrienden en nabestaanden!
|
|
|
|
|
|
A la capoeira.....
|
|
|
Batista
Full Member

Geslacht: 
'open those eyes, wake from peace'
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26-05-09, 03:48:37 » |
|
Ik wens alle mensen in haar omgeving veel sterkte toe.
"Toen je geboren was huilde je, maar iedereen was gelukkig. En als je sterft? Laat je leven zo zijn dat iedereen huilt, maar jij gelukkig bent."
|
|
|
|
« Laatste verandering: 26-05-09, 03:55:14 door Batista »
|
|
|
|
|
|
Movimenta
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29-08-09, 12:23:07 » |
|
Heel leeg, dat er nu geen antwoorden meer zijn van Ondinha. Zij was hier zo vaak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|